Istnieje wiele sposobów na stworzenie angażujących wideo referencji, w tym ułożenie wideo z grupą klientów. Zanim zaczniesz filmować, upewnij się, że masz plan tego, co chcesz osiągnąć. Zastanów się, kogo chcesz sfilmować i dlaczego. Jaki jest ich związek z Twoją firmą? Jakie korzyści odnieśli z Twoich produktów lub usług? Co mają do zaoferowania Twoim widzom? Istnieje wiele rodzajów wideo referencji, każdy z nich ma swoje zalety, ale istnieje kilka najlepszych praktyk, których możesz przestrzegać, aby stworzyć angażujące wideo referencje, które pomogą Ci stworzyć pozytywną reputację Twojej marki.
Strategie tworzenia skutecznych wideo referencji
Jak już omówiliśmy, istnieje wiele sposobów na stworzenie skutecznych wideo referencji, ale istnieje kilka ogólnych strategii, o których należy pamiętać, które pomogą Ci stworzyć angażujące wideo referencje. Poznaj swój cel - Zanim zaczniesz filmować, wiedz dokładnie, co chcesz osiągnąć dzięki swoim wideo referencjom i miej strategię, jak to zrobić. Twoje video referencje powinny wspierać Twoje działania marketingowe i pomagać Ci w osiąganiu celów biznesowych. Stawiaj swoich klientów na pierwszym miejscu - Zawsze stawiaj swoich klientów na pierwszym miejscu i upewnij się, że czują się komfortowo i akceptują swoje wideo referencje przed ich użyciem. Jeśli tylko jest to możliwe, wybieraj autentyczne wideo referencje zamiast tych, które zostały oskryptowane i zainscenizowane. Referencje z pierwszej osoby - Referencje z pierwszej osoby, w których Twoi klienci wypowiadają się w pierwszej osobie (np. "Kocham ten produkt, ponieważ robi dla mnie X"), są bardziej angażujące i skuteczne niż referencje z trzeciej osoby (np. "Ten produkt robi dla mnie X").
Jak tworzyć angażujące wideo referencje
Istnieje wiele sposobów na stworzenie angażujących wideo referencji, w tym ułożenie wideo z grupą klientów. Zanim zaczniesz filmować, upewnij się, że masz plan tego, co chcesz osiągnąć. Zastanów się, kogo chcesz sfilmować i dlaczego. Jaki jest ich związek z Twoją firmą? Jakie korzyści odnieśli z Twoich produktów lub usług? Co mają do zaoferowania Twoim widzom? Istnieje wiele rodzajów wideo referencji, każdy z nich ma swoje zalety, ale istnieje kilka najlepszych praktyk, których możesz przestrzegać, aby stworzyć angażujące wideo referencje, które pomogą Ci stworzyć pozytywną reputację Twojej marki.
-
Skup się na autentyczności - Podczas nagrywania wideo-recenzji chcesz, aby Twoi klienci byli sobą, więc nie podpowiadaj im, co mają powiedzieć.
-
Bądź przygotowany - Upewnij się, że masz potrzebny sprzęt i strategię przeprowadzania wywiadów. Zadawaj pytania otwarte
-
Skup się na słuchaniu i rozumieniu tego, co mówią Twoi klienci, abyś mógł w autentyczny sposób podzielić się ich relacjami. Starannie dobieraj tematy wideo-świadectw
-
Zawsze staraj się używać wideo-świadectw, które reprezentują Twoją grupę docelową i są istotne dla Twoich produktów lub usług.
- Admin